The British Monarchy Company

The British Monarchy Company – to jedna z najpotężniejszych firm na świecie. Swoje usługi świadczymy obecnie w 17 państwach. Mamy wpływ na światowe decyzje dotyczące polityki jak i handlu. Wizją naszej firmy jest kształtowanie tożsamości narodów, które reprezentujemy. Wybitnie kształtując wizerunek naszych klientów tworzymy rozpoznawalność oraz jakość naszej marki. Misją naszej firmy jest zacieśnianie więzi z głowami innych państw oraz pozyskiwanie nowych klientów. Cechuje nas przede wszystkim tradycja i wielopokoleniowość. Znani jesteśmy z nieokiełzanej mody – królewskiej, kompletnie niepasującej do dzisiejszych czasów. Zastanawia Cię dlaczego klienci stawiają właśnie na nas?

Ponieważ poprzez nasz rodzinny interes tworzymy ciągłość, która jest wartością najważniejszą dla państw, które reprezentujemy. Naszą pozycję na rynku umocnił Jerzy VI, który podczas bombardowania Londynu zachował zimną krew i nie opuścił miasta. Stąd po  wojnie zyskał wielki szacunek ludzi i umocnił pozycję naszej firmy – monarchii w kraju. Obecnie reprezentantką naszej firmy, którą sama tworzy jest Królowa Elżbieta II. Przejęła ona stanowisko w wieku 26 lat. Jej koronacja odbyła się 2 czerwca 1953 roku i była to pierwsza transmitowana koronacja w telewizji, równolegle obok transmisji radiowej. Elżbieta wprowadziła w firmie świeżość i innowacyjność, przy tym zachowując wartości priorytetowe, jak np. tradycje. Współpracując z takimi ludźmi jak Sir Winston Churchill, Margaret Thatcher czy Edward Heath, zyskała autorytet oraz doświadczenie, którym kieruje się po dziś dzień. I właśnie dziś nastał czas na nową twarz w Pałacu Buckingham. Idąc w myśl innowacyjności oraz z biegiem czasu potrzebujemy Digital communications officera, czyli social media ninja!

 

APLIKUJ

Rodzaj pracy:  „na zawołanie” Elżbiety II. Relacjonowanie każdego oddechu królowej.

Rodzaj umowy: Na okres próbny, następnie umowa zlecenie.

Ilość wakatów: 1

Pensja: 30 tys. funtów rocznie

Wykształcenie: Wyższe licencjackie

Doświadczenie: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – Social media ninja

Branża: Marketing / Public Relations / Monarchy Company

Umiejętności: Photoshop, kurs „Co zrobić by wyglądać młodziej – obróbka w Photoshopie”, kreatywność i innowacyjność. Nauka Królowej obsługi narzędzi/aplikacji społecznościowych, wraz z podręcznikowymi wskazówkami jak np. wykonać selfie, zrobić „pieska” na snapie czy zrobić dzióbek.

Czym będziesz zajmować się u Królowej Elżbiety II?

– Zarządzanie mediami społecznościowymi – Facebook, Twitter, Pinterest, LinkedIn, YouTube, Instagram, Snapchat oraz fora opinii i blogi. Strategiczne planowanie i realizacja kampanii komunikacji w social media zgodnie zgodnie z misją firmy.

– Dokumentowanie aktywności brytyjskiej królowej podczas różnych uroczystości.

– Współtworzenie i wdrażanie strategii działań marketingowych i wizerunkowych. Przygotowanie prezentacji i bieżącej animacji ruchu.

– Organizacja akcji promocyjnych, konkursów.

– Współpraca przy tworzeniu systemu CMS firmy.

– Dbanie o wizerunek marki.

– Poszukiwanie nowych form współpracy z mediami.

– Inne zadania zlecone przez Elżbietę II, nie zawsze związane z funkcjonowaniem firmy.

APLIKUJ


Jeśli mam ocenić działanie PR’owców Elżbiety II sądzę, że zatrudnienie takiego człowieka jest pomysłem w dziesiątkę! W końcu będziemy mogli zobaczyć Królową z innej, bardziej „młodzieżowej” strony, choć posty monarchini będą wciąż wyważone i z klasą. Ruch ten z pewnością otrząśnie troszkę kurzu z włosów Elżbietki. Jestem ciekaw co nowego wprowadzi social media ninja królowej. Cóż… czekamy na pierwsze filmiki ze snapa! Koniecznie z filtrem!

A tak na marginesie… Przydałby się taki ninja naszym politykom. Wiedzielibyśmy co Duda pił u Kaczyńskiego w nocy, a może nawet obejrzelibyśmy gorące snapy lidera Nowoczesnej ze swoją posłanką, kiedy oboje świętowali w Portugalii. : )